preskoči na sadržaj

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad

Login

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

eSavjetovalište

Oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2018.

Ukupno: 551305
Ovaj mjesec: 6942
Ovaj tjedan: 1846
Danas: 281
Lokalna zajednica

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Školski kurikulum

E-Dnevnik

Virtualna knjižnica

SRS kutak

Upisi u srednju školu

Pretežno vedro

Memory igra

Edit CodeSchool

Prometna učilica

Safety net

Poštanski pretinac

Preporuke
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Važnost čitanja
Autor: Nataša Zvonar, 9. 2. 2020.

U današnjem svijetu brzih informacija i sve bržeg života, čitanje može i mora biti način na koji se možemo opustiti i uživati u kvalitetno provedenom vremenu. Jako je bitno da djeca već od najranije dobi zavole čitanje te da ono postane lijep, zajednički ritual između djeteta i roditelja ili neke druge voljene osobe.

Dakle, osigurajte udobno i mirno mjesto za čitanje, mjesto na kojem će se i vaše dijete osjećati sigurno, dobro jer u takvoj atmosferi čitanje postaje nešto čega će se dijete rado sjećati i čemu će se rado vraćati:

  • Ako je vaše dijete još malo vi mu listajte slikovnice i prstom pokazujete pojmove (životinje, stvari, radnje…) koje imenujete.  Potičite dijete da i ono pokaže prstom pojmove koje ste imenovali.
  • Držite knjigu ispred djeteta kako bi dijete moglo vidjeti tekst i slike. Uključite dijete u čitanje tako da razgovarate o slikama, postavljate pitanje, komentirajte….
  • Počnite s kraćim pričama, a kako se bude povećavala djetetova pažnja i priče će biti duže.
  • Koristite različite glasove i zvukove, dramatizirajte, pokušajte dočarati atmosferu iz priče jer tako razvijate djetetovu auditivnu percepciju, a čitanje djetetu postaje zanimljivije.
  • Pokazujte rukom riječi koje čitate jer dijete tako usvaja vezu između pisanog i govornog jezika.
  • Ako dijete želi nekoliko puta čitati istu priču to mu i omogućite.
  • Nakon što ste zajedno s vašim djetetom pročitali priču probajte je prepričati po sjećanju. Pitajte dijete što se dogodilo u priči, koji su glavni likovi, kako je radnja završila i sl.
  • Radnju priče probajte nacrtati. Likove probajte izraditi od plastelina ili izrežite od papira….upotrijebite maštu i budite kreativni.

Na ovom linku možete pronaći ažurirane liste dobrih knjiga i druge građe Komisije za knjižnične usluge za djecu i mlade  objavljene prethodnih godina.

PREPORUKE ZA ČITANJE I GLEDANJE 

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju