« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Toranj od flipsa i čačkalica
Potreban materijal:
Postupak:
Učenici su se samostalno podijelili u 5 skupina po 4 učenika. Svaka je skupina dobila hrpicu flipsa i 50ak čačkalica. Zadak je bio napraviti što veći toranj povezujući flips čačkalicama. Toranj mora samostalo stajati i svi njegovi dijelovi moraju biti povezani.
Rezultati u nastavku!
Rezultati:
Početak izrade nije tekao glatko. Svatko od učenika je imao svoje ideje, tornjevi su padali, učenici negodovali. Shvatili su da moraju napraviti čvrste temelje, a zatim slagati flips u visinu. Također su shvatili da ne može svatko raditi za sebe jer u tom slučaju mogu napraviti četiri mala tornja.
Najbolje su prošle skupine u kojima je funkcionirala suradnja, ali i koje nisu odustajale. Pobijedila je skupina djevojčica koje su u početku krenule bez ideje, toranj je bio nestabilan, temelji loši, ali nisu odustajele. Rušile su i iznova slagale i na kraju složile najviši toranj.
Skupina koja je loše surađivala do kraja zadanog vremena nije uspjela napraviti toranj.
Zaključak: Da bismo uspjeli trebamo surađivati i ne smijemo odustati ako nam loše krene. Trebamo razmišljati i tražiti bolje rješenje slušajući i uvažavajući jedni druge.
Tako je pokus o ravnoteži postao pokus o suradnji i upornosti.