preskoči na sadržaj

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad

Login

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

eSavjetovalište

Oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2018.

Ukupno: 551645
Ovaj mjesec: 7282
Ovaj tjedan: 2186
Lokalna zajednica

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Školski kurikulum

E-Dnevnik

Virtualna knjižnica

SRS kutak

Upisi u srednju školu

Pretežno vedro

Memory igra

Edit CodeSchool

Prometna učilica

Safety net

Poštanski pretinac

Korisne teme
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Pedagoška radionica: Komunikacija i učenje
Autor: Anita Dujela, 5. 2. 2024.

Prelaskom u peti razred, događaju se mnoge promjene za naše učenike; tu su novi predmeti, novi učitelji. Kako bi se lakše prilagodili u novim školskim izazovima, u prosincu i siječnju smo imali ciklus pedagoških radionica na temu komunikacije i metoda učinkovitog učenja.

U nastavku možete preuzeti listiće za učenike i roditelje te pročitati malo više.


Učenje je usvajanje novih znanja i sposobnosti koje rezultira širokom i raznolikom primjenom usvojenog u realnom životu. Pritom govorimo o kvalitetnom učenju, odnosno o učenju sa razumijevanjem koje nam omogućava da povezujemo i integriramo sadržaje. Ovakvo učenje je primjenjivo i dugoročno.

Suprotno ovome, djeca često uče napamet, a da su roditelji manje ili više svjesni toga. To znači da uče bez jasnog plana, uče sadržaje koji im nisu do kraja razumljivi (i ne traže od odraslih objašnjenje); uglavnom uče tako da prepričaju lekciju od početka do kraja. Ovakvo učenje osigurava tek reprodukciju sadržaja, bez povezivanja činjenica, uzroka i posljedica.

Ako je “sve u redu” i učenici izvršavaju svoje školske zadatke, reći ćemo da su naša djeca dobra, bistra, pametna, pa čak i da nas slušaju (jer smo im mi rekli da moraju učiti). Međutim, ono što učitelji primjećuju, učenici se još muče s načinima učenja. Stoga smo kroz razne aktivnosti zajednički obradili međupredmetnu temu kurikuluma Učiti kako učiti.

 



Priloženi dokumenti:
Koraci_ucinkovitog_ucenja.pdf (351.63 KB)
Kako_treba_uciti.pdf (311.79 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju