preskoči na sadržaj

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad

Login

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

eSavjetovalište

Oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2018.

Ukupno: 544104
Ovaj mjesec: 10806
Ovaj tjedan: 1395
Danas: 91
Lokalna zajednica

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Školski kurikulum

E-Dnevnik

Virtualna knjižnica

SRS kutak

Upisi u srednju školu

Pretežno vedro

Memory igra

Edit CodeSchool

Prometna učilica

Safety net

Poštanski pretinac

Stručno-razvojna služba

Dobro došli na mrežne stranice stručno-razvojne službe!

 

RADNO VRIJEME:

Pedagoginja:

ponedjeljak: jutro

utorak: jutro

srijeda: poslijepodne

četvrtak: poslijepodne

petak: smjena "A"

Socijalna pedagoginja:

ponedjeljak: poslijepodne

utorak: poslijepodne

četvrtak: jutro

Psihologinja:

ponedjeljak: poslijepodne

utorak: poslijepodne

srijeda: jutro

četvrtak: jutro

petak: smjena "A"

 

Napomena: Za savjetodavni rad s roditeljima potrebna je prethodna najava.

Za sve krizne situacije možete se obratiti osobno bez najave, ili na bilo koji kontakt Škole.

 

Zaštita prava djece

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionica: Metode učinkovitog učenja
Autor: Anita Dujela, 9. 11. 2018.

U tjednu obilježavanja Dana mentalnog zdravlja učenici petih razreda su radili na radionicama „Učenjem do uspjeha“. I sami su odmah prepoznali povezanost dobrog i lošeg raspoloženja s osjećajem uspjeha u školi. Važno je pritom reći da se uspjeh ne odnosi samo na brojčanu ocjenu, već na ukupnu sliku o sebi koju učenici grade na temelju osjećaja postignuća i prihvaćenosti u grupi. Ni jedan učenik ne želi ostaviti loš dojam pred vršnjacima, kako u druženju, tako i u iskazivanju svojih znanja i vještina. Zato je jako važno učiti kako učiti, učiti s razumijevanjem i pomalo otkrivati radost učenja.

Radionice su se sastojale od nekoliko vježbica, vođenog razgovora te spoznajnog dijela u kojem smo učili korake učinkovitog učenja. U grupnom radu učenici su se „dosjećali“ važnih preduvjeta za dobro učenje, a kako nam ne bi bilo „dosadno“, metodom oluje ideja učenici su navodili svoje asocijacije na pojam učenja. Bilo je, dakako, smiješnih ideja, a jednako tako su učenici bili slobodni u evaluaciji radionice i radnih listića koje su rješavali - ocijenili su ih od 1 do 5+!

Nastavak pod opširnije...


Budući da svi znamo kako učiti nije lako, osim učenika koji su za domaći rad trebali riješiti listić za učenike, i roditeljima smo zadali domaći rad. Naš cilj je bio i njima postaviti problemski zadatak pa su tako roditelji dobili zadatak proučiti listić za roditelje na web stranici. Na taj način su roditelji koristili preporučene prednosti modernih tehnologija, upoznali su se sa sadržajem radionice, a neki su se po prvi put upoznali i s našom web stranicom. Kako zadatak roditelja ne bi bio odveć lagan, prepustili smo roditeljima i dio evaluacije pa su tako oni ocijenjivali radove svoje djece. Barem neki, jer kao što imamo „zaboravne“ učenike, imamo i ponekog  „zaboravnog“ roditelja. Ipak, većina parova roditelja i djeteta su došli do željenog ishoda, a to je suradničko učenje i, zamjenom uloga, jačanje veze: učenik-učitelj-roditelj.

Ovom radionicom, roditeljima smo poslali poruku da učiti zaista nije lako, ali kad se prihvatimo posla, taj posao itekako ima smisla. Dozvolimo da se i navike odraslih mijenjaju, jer umjesto dobro uhodanih rutina odraslih, vidjeli smo da slobodno vrijeme obitelji može biti zabavno i kad se uči!

A.Dujela

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Priloženi dokumenti:
Radionica_Vjezba_1.pdf (50.46 KB)
Radionica_listic_za_ucenike.pdf (100.32 KB)
Koraci_ucinkovitog_ucenja.pdf (351.63 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju