preskoči na sadržaj

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad

Login
Kalendar
« Siječanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Pobjednici EP

Zidovi nisu prepreke

Planet Zemlja

Časopis Istraživači

Video spot

Škola budućnosti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2018.

Ukupno: 228269
Ovaj mjesec: 4704
Ovaj tjedan: 641
Danas: 12
Lokalna zajednica

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Školski kurikulum

E-Dnevnik

Edit CodeSchool

eSavjetovalište

Pretežno vedro

Memory igra

Prometna učilica

Safety net

Poštanski pretinac

Virtualna knjižnica

Upisi u srednju školu

Pretežno vedro

 

Emocionalni razvoj djeteta ključan je za uspješnu socijalnu integraciju i razvijanje odnosa u obiteljskim, školskim i  društvenim uvjetima. Usvajanje emocionalnih vještina tako ima značajan utjecaj i na školski uspjeh te smanjuje učestalost rizičnih ponašanja i poremećaja kod djece i mladih.

Projekt Pretežno vedro od 2011. godine provodi Služba za zaštitu mentalnog zdravlja Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s raznim instituacijama, između kojih su i škole.  Cilj projekta je upravo potaknuti emocionalni razvoj, to jest prepoznavanje emocija kod sebe i drugih te iskazivanje svojih emocija i potreba na najrazličitije, ali socijalno primjerene načine.

Svake se godine u projekt uključuju nove institucije primjenjujući raznolik pristup u radu s mladima - film, fotografiju, raspravu, literarno stvaralaštvo, likovno izražavanje, dizajn, društvene mreže i drugo. Svaka od škola koje sudjeluju u projektu Pretežno vedro zasebno kreira aktivnosti i sadržaje s pomoću kojih planira potaknuti emocionalni razvoj djece i mladih.

Što smo radili i što ćemo raditi ćemo u našoj školi raditi u okviru projekta Pretežno vedro?

  • obilježit ćemo Svjetski dan mentalnog zdravlja, Svjetski dan zdravlja te Mjesec borbe protiv ovisnosti
  • oslikali smo unutarnji zid naše škole prozorima širom otvorenim u svijet, u suradnji sa Školom likovnih umjetnosti Split - Zidovi nisu prepreke
  • sudjelovali smo kao promatrači u Učeničkom povjerenstvu 2. međuškolskog natjecanja iz emocionalne pismenosti, u OŠ Žrnovnica
  • natjecali smo se na 3.međuškolskom natjecanju iz emocionalne pismenosti i POBIJEDILI!
  • bili smo domaćini putujuće izložbe „Plakati za dušu“
  • bili smo domaćini i organizatori Dana preventive, u suradnji s NZJZ SDŽ
  • educirali smo naše razrednike za provedbu projektnih aktivnosti
  • sa mlađim učenicima igramo memory igru Pretežno vedro
  • sa starijim učenicima provodimo  interaktivne radionice na temu Abeceda osjećaja
  • na satu informatike koristimo web portal i igrati digitalnu igru Pretežno vedro
  • izražavamo naše osjećaje slikom, fotografijom, stripom, pjesmom, pisanjem
  • razvijamo kritičko mišljenje i samopoštovanje na satu razrednika
  • organiziramo 4.međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti, 13.studenog 2020.
  •  o svemu ćemo vas informirati putem naše web stranice smiley
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Pripreme za natjecanje iz emocionalne pismenosti
Autor: Anita Dujela, 12. 11. 2019.

Na školskom natjecanju 9 učenika je izborilo plasman za odlazak na 3.međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti, koje će se održati 15.studenog 2019. u OŠ Srinjine. Naravno, naša skupina natjecatelja tek tada je započela prave pripreme. U narednim danima marljivo smo radili na formi društvene igre s karticama, ali još važnije na dramatizaciji zadanih situacija koje predstavljaju izazov u primjeni emocionalne pismenosti. Ne treba reći da je učenicima taj dio priprema bio najuzbudljiviji. Svakodnevno smo se družili, smijali i uvježbavali. Natjecali smo se u izboru ideja i rješenja, ali i uvažavali jedni druge.

Na koncu izabrali smo naših 7 učenika koji će za nekoliko dana predstavljati našu školu. To su Lana, Marta, Tereza, Pia, Petra, Tomislav i Roko te Luce i Krešo kao zamjene. Sretno nam!

Više pod opširnije!


Podsjetnik:

Tijekom listopada naši učenici su sudjelovali u radionicama već uhodanog projekta Pretežno vedro. Kako su ishodi tih aktivnosti ujedno i ishodi školskog preventivnog programa, time je značaj radionica i veći.

U ovoj školskoj godini, učenici šestih razreda su kroz radionicu Abeceda osjećaja osvježili svoje znanje. Naime, već smo i prošle godine učili o osjećajima, i to ne tek „teorijski“, već  kroz razne problemske zadatke. Učenici su se zatim prijavljivali na razredna natjecanja digitalne igre „Pretežno vedro“ te smo ukupno imali 43 natjecatelja, od kojih se 20 učenika plasiralo na školsko  natjecanje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju