preskoči na sadržaj

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad

Login
Kalendar
« Siječanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Pobjednici EP

Zidovi nisu prepreke

Planet Zemlja

Časopis Istraživači

Video spot

Škola budućnosti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2018.

Ukupno: 228271
Ovaj mjesec: 4706
Ovaj tjedan: 643
Danas: 14
Lokalna zajednica

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Školski kurikulum

E-Dnevnik

Edit CodeSchool

eSavjetovalište

Pretežno vedro

Memory igra

Prometna učilica

Safety net

Poštanski pretinac

Virtualna knjižnica

Upisi u srednju školu

Pretežno vedro

 

Emocionalni razvoj djeteta ključan je za uspješnu socijalnu integraciju i razvijanje odnosa u obiteljskim, školskim i  društvenim uvjetima. Usvajanje emocionalnih vještina tako ima značajan utjecaj i na školski uspjeh te smanjuje učestalost rizičnih ponašanja i poremećaja kod djece i mladih.

Projekt Pretežno vedro od 2011. godine provodi Služba za zaštitu mentalnog zdravlja Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s raznim instituacijama, između kojih su i škole.  Cilj projekta je upravo potaknuti emocionalni razvoj, to jest prepoznavanje emocija kod sebe i drugih te iskazivanje svojih emocija i potreba na najrazličitije, ali socijalno primjerene načine.

Svake se godine u projekt uključuju nove institucije primjenjujući raznolik pristup u radu s mladima - film, fotografiju, raspravu, literarno stvaralaštvo, likovno izražavanje, dizajn, društvene mreže i drugo. Svaka od škola koje sudjeluju u projektu Pretežno vedro zasebno kreira aktivnosti i sadržaje s pomoću kojih planira potaknuti emocionalni razvoj djece i mladih.

Što smo radili i što ćemo raditi ćemo u našoj školi raditi u okviru projekta Pretežno vedro?

  • obilježit ćemo Svjetski dan mentalnog zdravlja, Svjetski dan zdravlja te Mjesec borbe protiv ovisnosti
  • oslikali smo unutarnji zid naše škole prozorima širom otvorenim u svijet, u suradnji sa Školom likovnih umjetnosti Split - Zidovi nisu prepreke
  • sudjelovali smo kao promatrači u Učeničkom povjerenstvu 2. međuškolskog natjecanja iz emocionalne pismenosti, u OŠ Žrnovnica
  • natjecali smo se na 3.međuškolskom natjecanju iz emocionalne pismenosti i POBIJEDILI!
  • bili smo domaćini putujuće izložbe „Plakati za dušu“
  • bili smo domaćini i organizatori Dana preventive, u suradnji s NZJZ SDŽ
  • educirali smo naše razrednike za provedbu projektnih aktivnosti
  • sa mlađim učenicima igramo memory igru Pretežno vedro
  • sa starijim učenicima provodimo  interaktivne radionice na temu Abeceda osjećaja
  • na satu informatike koristimo web portal i igrati digitalnu igru Pretežno vedro
  • izražavamo naše osjećaje slikom, fotografijom, stripom, pjesmom, pisanjem
  • razvijamo kritičko mišljenje i samopoštovanje na satu razrednika
  • organiziramo 4.međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti, 13.studenog 2020.
  •  o svemu ćemo vas informirati putem naše web stranice smiley
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Imamo pobjednike!
Autor: Anita Dujela, 13. 11. 2020.

Danas je u našoj održano četvrto međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti, na kojemu su sudjelovali učenici šestih razreda iz deset osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije. Čestitamo svim sudionicima!

Individualni pobjednik natjecanja u emocionalnoj pismenosti je Toni S., učenik 6.C razreda OŠ Manuš iz Splita, čija je mentorica Tonka Orlandini, školska psihologinja.

Grupni pobjednici natjecanja na međuškolskoj razini su učenici OŠ Trilj – Područna škola Košute i to Karmen M., Pavao K., Ana D., Anđela D., Nina J. i Eva K., a mentorica je Maja Runac Pivčević, školska psihologinja.

 

Više pod opširnije!


 

 

Ove godine u aktivnosti projekta „Pretežno vedro“ s ciljem emocionalnog opismenjavanja djece i mladih prijavilesu se ukupno 22 škole iz SDŽ.

Od toga je 15 škola uspješno završilo natjecanje na školskoj razini te je ukupno sudjelovalo 530 učenika šestih razreda, dok je edukativna igra u sklopu natjecanja u protekla dva tjedna odigrana više od tisuću puta. Također, bilo je uključeno 30-ak mentora stručnih suradnika u osnovnim školama na području županije, kao i nastavnici predmetne nastave.

Deset škola s najvećim brojem bodova na grupnoj razini nastavilo je aktivnosti na 4. međuškolskom natjecanju iz emocionalne pismenosti. Zbog poštivanja epidemioloških mjera ove godine završni je dio u petak imao nešto drukčiji oblik, a situacijske teme učenici su, umjesto uživo, odigrali u virtualnom okruženju,tako da je taj dio natjecanja proveden online.

Osim pobjednika te domaćina iz OŠ Žnjan-Pazdigrad, u završnici natjecanja sudjelovali su još učenici šestih razreda iz osnovnih škola Srinjine, Stobreč, Tučepi, Meje, Žrnovnica, Brda, Filipa Lukasa iz Kaštel Staroga te Kneza Mislava iz Kaštel Sućurca.

Natjecanje su pratili te ocjenjivali članovi Stručnog i Učeničkog povjerenstva, u sastavu:

  • Ante Radovčić, prof. stručni savjetnik, u zvanju višeg savjetnika, županijski koordinator za provođenje programa prevencije ovisnosti u odgojno-obrazovnim ustanovama
  • dr. sc. Mirjana Nazor, prof. psiholog
  • dr. sc. Željko Ključević, dr.med., spec. psihijatar
  • Mia Grbavac, stručni suradnik psiholog u OŠ Strožanac
  • Danijela Matić, stručni suradnik psiholog u OŠ don Lovre Katić
  • Fani Balarin, dr.med., spec. šk. med.

 

  • učenici iz OŠ Ivan Duknović, Marina
  • mentorica: Andrea Andrić, stručna suradnica psihologinja
  • Petra Relja, stručna suradnica pedagoginja, uz učenike na dan natjecanja

 

Izvor: Slobodna Dalmacija

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju