preskoči na sadržaj

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad

Login
Kalendar
« Siječanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Pobjednici EP

Zidovi nisu prepreke

Planet Zemlja

Časopis Istraživači

Video spot

Škola budućnosti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2018.

Ukupno: 228269
Ovaj mjesec: 4704
Ovaj tjedan: 641
Danas: 12
Lokalna zajednica

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Školski kurikulum

E-Dnevnik

Edit CodeSchool

eSavjetovalište

Pretežno vedro

Memory igra

Prometna učilica

Safety net

Poštanski pretinac

Virtualna knjižnica

Upisi u srednju školu

Pretežno vedro

 

Emocionalni razvoj djeteta ključan je za uspješnu socijalnu integraciju i razvijanje odnosa u obiteljskim, školskim i  društvenim uvjetima. Usvajanje emocionalnih vještina tako ima značajan utjecaj i na školski uspjeh te smanjuje učestalost rizičnih ponašanja i poremećaja kod djece i mladih.

Projekt Pretežno vedro od 2011. godine provodi Služba za zaštitu mentalnog zdravlja Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s raznim instituacijama, između kojih su i škole.  Cilj projekta je upravo potaknuti emocionalni razvoj, to jest prepoznavanje emocija kod sebe i drugih te iskazivanje svojih emocija i potreba na najrazličitije, ali socijalno primjerene načine.

Svake se godine u projekt uključuju nove institucije primjenjujući raznolik pristup u radu s mladima - film, fotografiju, raspravu, literarno stvaralaštvo, likovno izražavanje, dizajn, društvene mreže i drugo. Svaka od škola koje sudjeluju u projektu Pretežno vedro zasebno kreira aktivnosti i sadržaje s pomoću kojih planira potaknuti emocionalni razvoj djece i mladih.

Što smo radili i što ćemo raditi ćemo u našoj školi raditi u okviru projekta Pretežno vedro?

  • obilježit ćemo Svjetski dan mentalnog zdravlja, Svjetski dan zdravlja te Mjesec borbe protiv ovisnosti
  • oslikali smo unutarnji zid naše škole prozorima širom otvorenim u svijet, u suradnji sa Školom likovnih umjetnosti Split - Zidovi nisu prepreke
  • sudjelovali smo kao promatrači u Učeničkom povjerenstvu 2. međuškolskog natjecanja iz emocionalne pismenosti, u OŠ Žrnovnica
  • natjecali smo se na 3.međuškolskom natjecanju iz emocionalne pismenosti i POBIJEDILI!
  • bili smo domaćini putujuće izložbe „Plakati za dušu“
  • bili smo domaćini i organizatori Dana preventive, u suradnji s NZJZ SDŽ
  • educirali smo naše razrednike za provedbu projektnih aktivnosti
  • sa mlađim učenicima igramo memory igru Pretežno vedro
  • sa starijim učenicima provodimo  interaktivne radionice na temu Abeceda osjećaja
  • na satu informatike koristimo web portal i igrati digitalnu igru Pretežno vedro
  • izražavamo naše osjećaje slikom, fotografijom, stripom, pjesmom, pisanjem
  • razvijamo kritičko mišljenje i samopoštovanje na satu razrednika
  • organiziramo 4.međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti, 13.studenog 2020.
  •  o svemu ćemo vas informirati putem naše web stranice smiley
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Najava 4.međuškolskog natjecanja iz emocionalne pismenosti!
Autor: Anita Dujela, 12. 10. 2020.

Naši učenici pobjednici su 3. međuškolskog natjecanja iz emocionalne pismenosti, a svoju pobjedu i naslov ukupnog pobjednika za školsku godinu 2019./20. izborili su u jakoj konkurenciji svojih vršnjaka iz 21 škole Splitsko-dalmatinske županije. Ovim naslovom ujedno smo postali domaćin i suorganizator natjecanja u ovoj školskoj godini.

Natjecanje su osmislili te ga provode stručni suradnici Službe za mentalno zdravlje, Nastavnog zavoda za javno zdravstvo SDŽ, u suradnji sa školom domaćinom. Nekoliko tjedana prije samog natjecanja podsjećamo sve škole sudionike na pravila natjecanja - pod opširnije!


 

Školska natjecanja provodit će se u listopadu, nakon Svjetskog dana mentalnog zdravlja, koji se obilježava 10.listopada.  Provedba školskog natjecanja je zbog epidemije Covid-19 zamišljena na način da se učenici natječu u svom razrednom odjelu, igrajući e-igru Pretežno vedro (putem tableta, pametne ploče, u informatičkoj učionici i sl.), a u skladu sa školskim mogućnostima.

Iz natjecanja dobivamo individualnog i grupne pobjednike. Individualni je pobjednik onaj koji ima najviše bodova, a grupni su pobjednici oni učenici koji su ostvarili najveći broj bodova zajedno, njih šestero. U slučaju da škola ima više odjela pojedinog razreda, pobjednici su iz razrednog odjela u kojem prvih šest učenika zajedno imaju najviše bodova.

Individualni pobjednik školskog natjecanja automatski se bori u individualnom dijelu međuškolskog natjecanja. Naime, škola Službi javlja šifru (oblika „PVIN-šifra učenika-broj bodova“), a na međuškolskom će natjecanju pobjednikom biti proglašen učenik koji je ostvario najviše bodova među svim učenicima koji su sudjelovali na natjecanju.

Učenici koji zajedno ostvare najbolji rezultat čine predstavnike škole na međuškolskom natjecanju. Njihove se šifre i brojevi bodova (u obliku „PVGN-šifra učenika-broj bodova“) šalju Službi za mentalno zdravlje, a 10 škola s ukupnim najvećim brojem bodova sudjeluje na međuškolskom natjecanju.

Ukoliko bude učenika/škola s jednakim brojem bodova, utoliko će ti učenici odigrati Kahoot! kviz te ćemo tako dobiti sudionike međuškolskog natjecanja.

Radi transparentnosti natjecanja, Služba ne želi znati imena učenika, ali mentori grupa smiju i mogu znati koja imena učenika stoje iza koje šifre (nisu potrebne kuverte kao u natjecanjima AZOO-a).

Međuškolsko natjecanje

Školama koje će sudjelovati na međuškolskom natjecanju Služba će javiti problemsku situaciju koju je potrebno pripremiti za kreativni dio natjecanja. Zadatak je scenski prikazati danu situaciju te na kreativan način pokazati kako bi se učenici u njoj ponašali i kako bi je riješili. Učenici će osmišljeni igrokaz, kojemu je zadano vrijeme trajanja od 2 do 3 minute, snimiti i postaviti ga na YouTube kanal natjecanja (obavezno označiti videozapis privatnim!). Osim ograničenog trajanja, učenicima se prepušta potpuna sloboda u osmišljavanju igrokaza. Škole koje prođu na međuškolsko natjecanje će na vrijeme dobiti upute vezane za kreativni dio.

Nakon odgledanih igrokaza, Stručno i Učeničko povjerenstvo boduju dramatizaciju problemske situacije. Na kraju, Stručno povjerenstvo zbraja bodove sa školskog i međuškolskog natjecanja (igrokazi) te proglašava individualnog i grupnog pobjednika 4.međuškolskog natjecanja u emocionalnoj pismenosti!

* Mirela Grbić, Mirjam Juginović

Više detalja o samoj pripremi učenika te vremenskom okviru provedbe natjecanja možete pronaći u priloženim dokumentima.

 

Sretno i dobro došli na natjecanje!





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju