preskoči na sadržaj

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad

Login

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

eSavjetovalište

Oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2018.

Ukupno: 549225
Ovaj mjesec: 4862
Ovaj tjedan: 1589
Danas: 56
Lokalna zajednica

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Školski kurikulum

E-Dnevnik

Virtualna knjižnica

SRS kutak

Upisi u srednju školu

Pretežno vedro

Memory igra

Edit CodeSchool

Prometna učilica

Safety net

Poštanski pretinac

Pokusi su nova fora, Daniela Kuić

Temelji projekta Pokusi su nova fora su suradnja i inovativnost u svrhu razmjene iskustava dobre prakse. Djecu treba poticati na proučavanje, eksperimentiranje, istraživanje, traženje uzročno-posljedičnih veza, na aktivnost, postavljanje pitanja i samostalno traganje za odgovorima. Izvodeći praktične radove učenici će usvajati jednostavna i složena znanja na njima zanimljiv način. Upoznavat će zakonitosti prirode u okolišu koji ih okružuje, učiti kako vlastitim angažmanom doći do rješenja problema. Želimo potaknuti djecu na ljubav prema prirodnim znanostima i na razvijanje i ostvarenje dječjih znanstvenih potencijala. Želimo potaknuti razvoj timskog rada i suradnje među mladim istraživačima unutar pojedine grupe, ali i među grupama malih istraživača iz različitih škola širom Europe.
Idejni začetnik: Sandra Vuk

 

Daniela Kuić

Aktivnosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Pokusi o ravnoteži i suradnji
Autor: Anita Dujela, 23. 2. 2020.

Toranj od flipsa i čačkalica

Potreban materijal:

  • flips
  • čačkalice
  • strpljenje
  • spremnost na suradnju

Postupak:

Učenici su se samostalno podijelili u 5 skupina po 4 učenika. Svaka je skupina dobila hrpicu flipsa i 50ak čačkalica. Zadak je bio napraviti što veći toranj povezujući flips čačkalicama. Toranj mora samostalo stajati i svi njegovi dijelovi moraju biti povezani. 

Rezultati u nastavku!


Rezultati:

Početak izrade nije tekao glatko. Svatko od učenika je imao svoje ideje, tornjevi su padali, učenici negodovali. Shvatili su da moraju napraviti čvrste temelje, a zatim slagati flips u visinu. Također su shvatili da ne može svatko raditi za sebe jer u tom slučaju mogu napraviti četiri mala tornja.

Najbolje su prošle skupine u kojima je funkcionirala suradnja, ali i koje nisu odustajale. Pobijedila je skupina djevojčica koje su u početku krenule bez ideje, toranj je bio nestabilan, temelji loši, ali nisu odustajele. Rušile su i iznova slagale i na kraju složile najviši toranj. 

Skupina koja je loše surađivala do kraja zadanog vremena nije uspjela napraviti toranj.

Zaključak: Da bismo uspjeli trebamo surađivati i ne smijemo odustati ako nam loše krene. Trebamo razmišljati i tražiti bolje rješenje slušajući i uvažavajući jedni druge.

Tako je pokus o ravnoteži postao pokus o suradnji i upornosti. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju