« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
"Kakve veze ima gluhoća uha ako um čuje.
Jedina prava, neizlječiva gluhoća je gluhoća uma."
Victor Hugo
Sporazumijevati se možemo na više načina: govorno i negovorno. Nakon interpretacije priče Nečujni govor na satu hrvatskoga jezika, učenici 4.a razreda su zaključili da se pažnja prema bližnjima ne izriče samo riječima, jer se čovjekov govor sastoji i od njegova ponašanja i postupaka.
Naučili su i da je znakovni jezik oblik komunikacije u kojem se riječi pokazuju znakovima koje izvodimo rukama, ali i položajem tijela te izrazom lica.
Učiteljica je demonstrirala osnove jednoručne znakovne abecede nakon čega su učenici naučili pokazati svoje ime i prezime.
Potom su odabrali jedno slovo jednoručne abecede te ga oslikali kombinirajući likovne tehnike tuša i akvarela.
Empatija i suosjećanje prema različitim osobama važne su za razvoj mlade osobe, stoga su učenici 4.a s učiteljicom Dajanom Zečević sretni što su usvojili korisno znanje i vještinu.